logo proiext

Şansa ta pentru o afacere de succes!

Susţinem antreprenoriatul în oraşele regiunii N-V

Noutăţi

 

Demarare Etapa 2 - Implementarea planurilor de afaceri finantate din fonduri FSE

12 Decembrie 2018
Stimati beneficiari, va informam ca a inceput etapa a doua a proiectului Sansa ta pentru o afacere de succes!, care se va concretiza cu implementarea celor 70 de planuri de afaceri selectate spre finantare. In cadrul acestei etape a proiectului de implementare a planurilor de afaceri derulata pana in luna iunie 2020 se vor desfasura subactivitatile:
  • A.2.1. Furnizarea, de catre administratorul schemei de antreprenoriat, a serviciilor personalizate de consiliere/ consultanta/ mentorat ulterior finalizarii procesului de selectie a planurilor de afaceri,
  • A.2.2. Asigurarea infiintarii si demararii functionarii intreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis in cadrul proiectului,
  • A.2.3. Monitorizarea de catre administratorul schemei de antreprenoriat a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate,
  • A.2.4 Decontarea de catre administratorul schemei de antreprenoriat a sumelor aferente implementarii planurilor de afaceri.
Din punct de vedere al implicarii membrilor echipei de proiect in relatia cu beneficiarii selectati, aceasta activitate poate fi impartita in 2 subactivitati, respectiv cea de sprijinire directa pentru demararea si dezvoltarea afacerilor iar cea de a 2-a de monitorizare si decontare a cheltuielilor.

Scopul acestei activitati este de a asigura, persoanelor selectate pentru a fi finantate prin schema de minimis, cunostintele necesare pentru ca afacerea sa demareze rapid, in conditii de perfecta legalitate, cu mari sanse de reusita si implict de atingere a tintelor previzionate.

Aceasta perioada vizeaza pregatirea infiintarii si demararii cu succes a celor 70 de afaceri. Serviciile de consultanta specializata vor fi oferite pe o perioada de maximum 6 luni de la infiintarea firmei, precum si inainte de infiintarea efectiva a firmei. Consultantii nominalizati vor oferi servicii personalizate de consultanta in afaceri / mentorat care sa:
  • completeze cunostintele dobândite in cadrul formarii si a stagiilor de practica din etapa I;
  • aduca informatiile necesare privind functionarea afacerii in conditii de legalitate, in functie de specificul afacerii (autorizatie de functionare, SSM, PSI, etc.);
  • perfectioneze Planul de Afaceri aprobat spre finantare. Un accent deosebit se va pune pe strategia de produs (serviciu) si strategia de marketing;
  • contribuie la realizarea unui plan concret de actiune astfel incat firma sa devina profitabila intr-un timp cat mai scurt

Mult succes beneficiarilor în indeplinirea acestei etape !

Proiectul Sansa ta pentru o afacere de succes! cod MySMIS 106121 este co-finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capital Uman 2014 - 2020, Axa prioritara 3 Locuri de munca pentru toti, O.S 3.7. Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbana, Contract de finantare nr. POCU/82/3/7/106121.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European
prin Programul Operațional Capital Uman
Telefon: +40 744.970.254
E-mail: startup@assoc.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțatede Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.
© 2018 StartUp Plus Nord-Vest. All Rights Reserved.