logo proiext

Şansa ta pentru o afacere de succes!

Susţinem antreprenoriatul în oraşele regiunii N-V

Noutăţi

 

Masuri referitoare la implementarea Planurilor de Afaceri finantate prin POCU 2014 – 2020 in contextul masurilor de combatere a infectiei cu COVID 19

25 Martie 2020
Ca urmare a publicarii:
  • Decretului nr. 195/16.03.2020, emis de Preşedintele României, privind instituirea Stării de Urgenţă pe teritoriul României,
  • Ordonantei Militare nr. 1/17.03.2020, privind unele măsuri de primă urgenţă care privesc aglomerările de persoane şi circulaţia transfrontalieră a unor bunuri, publicate în monitorul oficial nr. 219/18.03.2020,
  • Ordonantei Militare nr. 2 din 21 martie 2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, publicate în monitorul oficial nr. 232 din 21 martie 2020
  • Ordonantei Militare nr. 3/24.03.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19
  • Documentelor emise de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă precum şi de toate autorităţile publice implicate în gestionarea riscului de răspândire a infecţiei cu COVID- 19.
  • Instructiunii nr. 5/ 19.03.2020 privind stabilirea unor masuri referitoare la implementarea planurilor de afaceri finantate prin POCU 2014 – 2020 si clarificarile AMPOCU privind instructiunea 5 din 24.03.2020
va ducem la cunostinta faptul ca in cazul afacerilor care sunt afectate de măsurile luate pe perioada riscului de răspândire a infecţiei cu COVID-19 a aparut posibilitatea suspendarii implementarii Planurilor de Afaceri.

Pentru a putea beneficia de aceasta facilitate de suspendare trebuie sa existe motive intemeiate si sa aratati daca afacerea dvs. este afectata direct sau indirect de aceste masuri.

PRECIZAM CA:
  1. Suspendarea implementării planurilor de afaceri reprezintă sistarea tuturor activităţilor care fac obiectul finanţării primite şi suspendarea termenelor stabilite prin contractul de subvenţie. La reluarea implementării planului de afaceri, activităţile care fac obiectul finanţării precum şi termenele stabilite prin contractul de subvenţie vor fi reluate de la momentul suspendării.
  2. Indicatorul privind numărul de angajati în cadrul societatii se suspendă si nu va fi cuantificat in această perioadă
  3. Nu se vor putea angaja cheltuieli
  4. Societatea, precum si angajatii acesteia, pot beneficia pe perioada suspendării de măsurile legislative si fiscale emise pentru a face față provocărilor acestei perioade (precum somajul tehnic, zile libere, etc.)
  5. Cei care nu îşi suspendă activitatea vor avea posibilitatea ca pe perioada stării de urgentă instituite pe teritoriul Romaniei să reducă normele de lucru ale angajatilor, acest lucru fiind posibil doar după încheierea unui Act Aditional la Contractul de Subventie.

Pentru orice nelamuriri sau clarificari,va sta la dispozitie intreaga echipa de implementare a Planurilor de Afaceri finantate prin proiectul „Șansa ta pentru o afacere de succes!”
Proiect cofinanțat din Fondul Social European
prin Programul Operațional Capital Uman
Telefon: +40 744.970.254
E-mail: startup@assoc.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțatede Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.
© 2018 StartUp Plus Nord-Vest. All Rights Reserved.